Поврзи се со нас
Маркетинг

Популарно.мк

Филмот „Барби“ заработи над милијарда долари

Магазин

Филмот „Барби“ заработи над милијарда долари

Филмот „Барби“ заработи милијарда долари само 17 дена откако се појави во кино салите, што е првпат филм во режија на жена режисер да оствари толкав профит.

„Никој освен Грета Гервиг не можеше да ја оживее оваа меѓугенерациска икона и нејзиниот свет во една толку смешна, емотивна и забавна приказна, која го обои целиот свет во розова боја“, рече Џефри Голдстајн, претседателот на дистрибуцијата во компанијата Warner Bros.

Тој изјави дека долгите редици во кината и гледачите кои се враќаат повторно да го гледаат филмот „докажуваат дека филмовите се вратија“ откако кино индустријата беше погодена од пандемијата поради вирусот „Ковид-19“ и порастот на популарноста на платформите за стриминг, пренесува BBC.

Пред „Барби“ сè уште се три филма во корежија на жени, вклучувајќи ги „Frozen“ на Џенифер Ли (1,3 милијарди долари) и „Frozen 2“ (1,45 милијарди долари) и „Captain Marvel“ на Ана Боден (1,1 милијарди долари).

Филмот со Марго Роби и Рајан Гослинг во главните улоги досега има заработено 459 милиони долари во САД и 542 милиони долари во другите земји низ светот.

Сепак, „Barbilliard“, како што е опишана заработката од милијарда во Warner, не може да се нарече подвиг, бидејќи пет филмови веќе го постигнаа истиот успех по пандемијата, а тоа се: „Spider-Man: No Way Home“, „Top Gun: Maverick“, „Jurassic World Dominion“, „Аvatar 2“ и „The Super Mario Bros. Movie“.

BBC наведува дека маркетиншката кампања која и претходела на прикажувањето на филмот била многу успешна и дека многу гледачи често го гледале „Барби“ заедно со „Oppenheimer“ на режисерот Кристофер Нолан.

Заедно со филмот излезе и албум со музика од филмот, а беа склучени повеќе од 165 партнерски кампањи со различни производители во светот и покрај тоа што компанијата „Mattel“ која ги произведува куклите „Барби“ објави дека продажбата на кукли е намалена за 12 отсто до крајот на јуни.

Повеќе од Магазин

Маркетинг

Трендинг

Маркетинг
Маркетинг
ДО ВРВ
error: Содржината е заштитена со авторски права.