Поврзи се со нас
Маркетинг

Популарно.мк

„Споделувај внимателно“ – Кампања на Телеком за заштита на децата на интернет

Ви препорачуваме

„Споделувај внимателно“ – Кампања на Телеком за заштита на децата на интернет

Со цел подигнување на свеста за важноста на заштитата на фотографиите и податоците на децата на интернет, Телеком ја лансираше интернационалната кампања #СподелувајВнимателно. Оваа иницијатива има за цел да укаже на опасностите од невнимателното споделување фотографии и видеа од деца, кои сè почесто се изложени на ризици како резултат на оваа практика.

Sharenting – Тренд кој носи ризици

Еден од главните акценти на кампањата е појавата позната како „sharenting“, термин што произлегува од зборовите „родител“ (parent) и „споделување“ (sharing). Sharenting се однесува на објавувањето фотографии или видеа од деца на социјалните медиуми од страна на родителите или блиските. Иако ова изгледа безопасно, експертите предупредуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет до 2030 година ќе бидат резултат на ваквото невнимателно споделување.

Маркетинг

Со секоја фотографија или видео поставени на интернет, децата ненамерно се изложуваат на сериозни ризици како:

  • Профилирање од страна на трговците со податоци.
  • Хакирање.
  • Препознавање лица преку напредни технологии.
  • Злоупотреба од страна на педофили.
  • Други закани за приватноста и безбедноста.

Анкета која ја разоткрива сериозноста на проблемот

Спроведена анкета од KB&B Family Marketing Experts во име на Дојче Телеком, опфати 795 родители на деца од 0 до 14 години и откри загрижувачки трендови:

  • 86% од родителите редовно споделуваат фотографии и видеа од своите деца.
  • Колку се помали децата, толку е поголема веројатноста нивните фотографии да се објавуваат – 70% од родителите на деца до 5 години објавуваат барем еднаш неделно.
  • Само 33% од родителите се свесни дека една фотографија може да доведе до кражба на идентитет.
  • Дури 85% од родителите им веруваат на примателите на фотографиите, но 65% не знаат што се случува со нив по споделувањето.

Информативна кампања со јасна порака

Резултатите покажуваат дека има итна потреба од едукација за ризиците од sharenting. Кампањата #СподелувајВнимателно е насочена кон информирање на јавноста за заштитата на приватноста на децата.

Моќта на дипфејкот – Видео со силна порака

Во рамки на кампањата е објавено видео кое ги потресе гледачите. Преку најновата технологија за вештачка интелигенција, креиран е дипфејк на 9-годишната Ела, која во видеото се појавува како возрасна личност и им зборува на своите родители за последиците од нивното невнимателно споделување фотографии од неа на интернет.

Видео-приказната ја отсликува целата генерација на деца и ги поттикнува родителите внимателно да размислат пред да споделат лични податоци и фотографии на интернет.

Главниот и одговорен уредник на веб порталот Популарно.мк. Ѓорги е перспективен новинар кој со својата креативност и талент го направи Популарно.мк дел од водечките информативни сајтови во Македонија. Во исто време е регионален известувач за CNN од Македонија и главен на продукцијата GPTM Production.

Повеќе од Ви препорачуваме

Маркетинг
ДО ВРВ
error: Содржината е заштитена со авторски права.