Поврзи се со нас
Маркетинг

Популарно.мк

Интервју со Кремена Јорданова, поранешна маркетинг директорка во Адидас: „Иднината на маркетинг стратегиите е во беспрекорната интеграција на креативноста и вештачката интелигенција“

Интервју

Интервју со Кремена Јорданова, поранешна маркетинг директорка во Адидас: „Иднината на маркетинг стратегиите е во беспрекорната интеграција на креативноста и вештачката интелигенција“

Со помалку од една недела до претстојната Конференција за е-трговија, која ќе се одржи на 14 ноември во големата сала на Националната опера и балет во Скопје, настанот ветува ден исполнет со клучни говори, панел дискусии и неформални разговори за интеграцијата на вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во областа на е-трговијата. 

Една од најочекуваните сесии е на темата „Трка за иновации и технологија: Како да се искористат вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во е-трговијана која еминентни експерти од областа ќе го споделат своето искуство за развојот и последните трендови во маркетингот и трката за иновации, а меѓу говорниците ќе биде и Кремена Јорданова, поранешна директорка за маркетинг во Адидас и Рибок.

Во ексклузивно интервју, Кремена Јорданова ги објаснува последните трендови во маркетингот и е-трговијата, споделувајќи го своето богато искуство од големите светски брендови Адидас (“Adidas”) и Рибок („Reebok“) .

ПОПУЛАРНО: Дали би можеле да дадете увид за тоа како Адидас и Рибок успешно ги комбинираат креативните услуги со маркетингот за перформанси, и какви клучни работи можат да очекуваат присутните од вашиот разговор на претстојната конференција за е-трговија?

К.Ј.: Успехот на Адидас и Рибок во комбинирањето на креативните услуги со маркетингот на перформанси произлегува од посветеноста на иновациите и соработката. Со искористување на  податоците, ние создаваме привлечни кампањи кои резонираат со нашата целна публика. Работевме во сезони каде што KPI за маркетинг на перформанси ни беа добро познати, односно правевме „reverse-engineering“ на кампањите. Во моето излагање на конференцијата, ќе споделам вредни сознанија за тоа што треба да ги имаме на ум додека беспрекорно ги комбинираме креативноста и перформансите во денешницата на е-трговијата управувана од вештачка интелигенција.

ПОПУЛАРНО: Како Адидас и Рибок ја користат синергијата помеѓу креативните услуги и маркетингот за перформанси за да го подобрат присуството на брендот и да постигнат резултати во е-трговијата управувана од вештачка интелигенција? Дали има алатки за вештачка интелигенција кои им помагаат на купувачите при изборот на производи додека ги купуваат производите преку Интернет?

К.Ј.: Адидас и Рибок ја препознаваат важноста на спојувањето на креативните услуги со маркетингот за перформанси за да напредуваат во ерата на е-трговија управувана од вештачка интелигенција. Ние користиме алатки за вештачка интелигенција за анализа на податоци, сегментација на клиенти и персонализација, што ни овозможува ефективно да ги приспособиме нашите маркетинг напори и вложувања. Дополнително, користиме алатки за препораки со вештачка интелигенција кои им помагаат на купувачите да изберат производи врз основа на нивните преференции и однесување. Ова не само што го подобрува искуството за купување, туку и ги зголемува стапките на конверзија. Верувам дека врвната персонализација на вештачката интелигенција, кога се комбинира со вистинска човечка интеракција и длабоко разбирање на она што навистина функционира, ја формира најмоќната комбинација. Иако сите алатки носат ефикасност и прецизност во искуствата на клиентите, човечкиот допир и мудроста добиена од практичното искуство додаваат длабочина и автентичност. Заедно, тие создаваат синергија која не само што ги задоволува потребите на денешните динамични пазари, туку и поттикнува вистински врски со нашата публика. Спроведувањето на бројни A/B тестови е доказ за темелноста и посветеноста вложени во оптимизирањето на вашите стратегии.

ПОПУЛАРНО: Имајќи ја предвид темата за спојување на креативноста со маркетинг на перформанси, како ја замислувате иднината на маркетинг стратегиите и раскажувањето приказни за брендовите?

К.Ј.: Иднината на маркетинг стратегиите ја гледам како беспрекорна интеграција на креативноста и перформансите. Станува збор за навлегување во т.н. „customer journey“ на подлабоко ниво и користење на податоци за да се создадат автентични и привлечни приказни за брендот. Јас, односно сите ние очекуваме уште поголемо потпирање на вештачката интелигенција и машинското учење за да обезбедиме хиперперсонализирани искуства. Брендовите кои се истакнуваат во овој простор ќе бидат оние кои можат брзо да се приспособат, останувајќи приспособени на однесувањето на потрошувачите додека одржуваат силна креативна предност.

ПОПУЛАРНО: Можете ли да елаборирате некои конкретни примери или кампањи каде што Адидас и Рибок ефикасно ги спојуваат креативните услуги и маркетингот за перформанси, и како тоа позитивно влијаеше на позиционирањето на брендот, во согласност со темата на вашата конференција?

К.Ј.: Главен пример за успешниот спој на креативни услуги и маркетинг на перформанси на Адидас и Рибок беше празничната кампања. Клучот за успехот лежи во длабокото разбирање на улогата и KPI на секој канал, овозможувајќи прецизна изработка на секоја компонента. Комбиниравме визуелно зачудувачки содржини со прецизно таргетирање на публиката користејќи алгоритми за вештачка интелигенција, што резултираше со значително зголемување на ангажираноста и конверзиите. Дополнително, нашата употреба на динамични реклами за производи, поттикнати од вештачка интелигенција, доведе до забележително зголемување на стапките на кликнување. Овие успеси нагласуваат како спојот на креативните услуги и маркетингот на перформанси не само што го подигна позиционирањето на нашиот бренд, туку и доведе до опипливи деловни резултати – двоцифрен раст на годишно ниво на главните KPI за кампување за одмор во најпрометниот период од годината.

 

Повеќе од Интервју

Маркетинг

Трендинг

Маркетинг
Маркетинг
ДО ВРВ
error: Содржината е заштитена со авторски права.