Поврзи се со нас
Маркетинг

Популарно.мк

Колку ќе заработи Ашер за настапот на Супербол?

Сцена

Колку ќе заработи Ашер за настапот на Супербол?

Ако е нешто повозбудливо од самиот Супербол, тоа е шоуто на полувремето, кое со текот на годините еволуираше во еден од најголемите спектакли со изведби на суперѕвезди како Мајкл Џексон, Бијонсе, Мадона, Аеросмит и U2.

Ашер излезе на сцената во неделата вечер за шоуто на полувремето Super Bowl LVIII, испорачајќи сет со висока енергија полн со неговите најголеми хитови.

Во текот на изминатите 60 години, настапите на полувремето еволуираа од семејно ориентирано шоу со патриотски мелодии до најголемата сцена за забава со врвни изведувачи, пиротехника и импресивни придружни танчери. Изведбата од 12 до 15 минути понекогаш привлекува повеќе гледачи отколку првенствен натпревар и постојано привлекува повеќе од 100 милиони гледачи.

Шоуто на полувремето продолжи да се развива со текот на годините, давајќи им на фановите теми за разговори кои не се поврзани со пеењето, како што се излегувањето на Дијана Рос со хеликоптер во 1996 година, скандалот на Џенет Џексон со облеката во 2004 година или откривањето на бременоста на Ријана во 2023 година.

И покрај еуфоријата околу настанот, забавувачите не се платени за настапот на Супербол, барем не колку што обично заработуваат. Имено, тие добиваат само одредена сума што ја одредува синдикатот, но таа е занемарлива во однос на сумите што вообичаено ги заработуваат по учинок.

Сепак, НФЛ троши неколку милиони долари за настапот на полувремето за да направи вистински спектакл. Форбс наведе дека целата продукција чини околу 10 милиони долари, а наводно The Weekend во 2021 година платил седум милиони долари од свој џеб за шоуто.

Па, како Супербол им се исплати на изведувачите? Пресметката е всушност едноставна. Шоуто на полувремето е една од најголемите сцени во САД, а изведувачите ги гледаат повеќе од 100 милиони гледачи низ целата земја. Така настапот на Ријана минатата година стана најгледан во историјата со повеќе од 121 милион гледачи, надминувајќи го оној на Кети Пери во 2015 година.

Ријана ја гледаа околу 6 милиони луѓе повеќе отколку оние кои го следеа натпреварот помеѓу Канзас Сити Чифс и Филаделфија Иглс. Нејзиниот број на стримови на музичката платформа Spotify исто така се зголеми за 349%, додека хитот „Bitch Better Have My Money“, воведната песна на настанот, забележа скок од 1796%. Во 2017 година, Лејди Гага забележа 1000% зголемување на продажбата на песни и албуми по одличниот настап на Супербол.

Повеќе од Сцена

Маркетинг

Трендинг

Маркетинг
Маркетинг
ДО ВРВ
error: Содржината е заштитена со авторски права.